Pojemność:: 112
Wysłany: 2007-08-01, 15:22 moje akwa 112l
Witam serdecznie wszystkich!! Jestem początkującym takrze mam nadzieje ,że nie "zjedziecie" mnie za bardzo. moje 112 akwa nie jest jeszcze dokończone bo musze dokupić jeszcze kilka rpślinek ale na początek wygląda to tak: (zdjęcia robione telefonem)
Neon, żałobniczka, brzanki, danio, ryby stadne minimum 6, labeo za małe akwarium minimum 150-200L, rybek żyworodnych starczy ci jak będziesz miał po jednej parze, nie widzę kirysków, a to podstawa do akwarium, tez rybka stadna ok 4 starczy.
Zdjęcia trochę niewyraźne ale jak na początek ok tak jak pisałeś dokup kilka roślinek.
Proponuje ci obsadę rybek np.
2 molinezje para
2 mieczyki para
10 neonek
1 glonojad
2 gurami para
4 kiryski pstre
8 danio pręgowane
i tyle bo jak dasz więcej będzie przerybienie chyba że zrezygnujesz z żyworodnych
10 neonek
10 danio
1 glonojad
4 kiryski pstre
2 gurami
6 żałobniczka
[ Dodano: 2007-08-01, 20:39 ] matmax426, pewnie ma zbrojnik jak to początkujący, to tylko takie ryby biorą.
Pojemność:: 112
Wysłany: 2007-08-01, 20:27
Glonojady jakie? chmmm dobre pytanie :lol: sa czarne w biale kropki. jak ktoś wie to niech mnie uświadomni a jeszcze jedno mam rybke która jest caly czas przy dnie jest dluga prawie przezroczysta a główkę ma podobną do konika morskiego.Czy ktoś wie co to za ryba?
Ostatnio zmieniony przez fafa 2007-08-01, 20:31, w całości zmieniany 1 raz
No dokładnie zbrojnika niebieskiego, nieraz mi się zdarza zjeść wyrazik :-/
[ Dodano: 2007-08-01, 22:52 ] fafa,
fafa napisał/a:
mam rybke która jest caly czas przy dnie jest dluga prawie przezroczysta a główkę ma podobną do konika morskiego.
To długie i przezroczyste to mułojad, pewnie się tez nieraz zakopuje w podłożu.
A tego w te kropki to walnij fotkę to od razu będziesz wiedział jaką ma nawę.