ccpiotr
Imię: Piotr
Wysłany: 2010-02-22, 14:07 Pomóżcie mi z moja obsadą 112l
Hej, Założyłem nowe akwarium miesiąc temu, jestem początkujący i chciałbym spytać Was, doświadczonych kolegów o poradę czy moja obsada ma ręce i nogi czy trzeba coś zmienić ?
Nie dodawaj pyszczaków, są za duże i zupełnie tu nie pasują. Dodaj natomiast kirysków bo to rybki stadne, jeżeli chcesz możesz też dodać kilka neonków Zdaje mi się że dwa gatunki krewetek to nie dobry pomysł, jeżeli nie chcesz mieć krzyżówek (nie są one za ładne). I stanowczo więcej roślinności Łodygowce (kabomby i moczarki) sadzi się po np. 10 sztuk. 1-3 to stanowczo za mało. Pozdrawiam
ccpiotr
Wysłany: 2010-02-22, 16:45
Hej,
Dzięki za odpowiedź - co do roślinności to nadal jeszcze pracuję nad nią więc temat roślinności a szczególnie jej liczebnośći w moim zbiorniku jest jeszcze nie zamknięty.
Co do krewetek to troszkę mnie zaintrygowałeś bo sprawdzałem i te dwa gatunki krewetek nie krzyżują się - chyba że sie mylę to prosił bym o wyjaśnienia
A z pyszczaków już zrezygnowałem - ktoś na innym forum powiedział, że to nie najlepszy pomysł mieszać pyszczaki z krewetkami bo nie zostało by wiele z krewetek ale szukam dalej rybek które by pasowały do tego biotopu o ubarwieniu mocno żółtym - może macie jakieś pomysły ?
Co do krewetek to troszkę mnie zaintrygowałeś bo sprawdzałem i te dwa gatunki krewetek nie krzyżują się - chyba że sie mylę to prosił bym o wyjaśnienia
Faktycznie sprawdziłam tabelę, nie krzyżują się. Moja pomyłka i przepraszam.
Co do ryb to o jaki biotop ci chodzi? Czy ma po prostu nie kłócić się z reszta i być żółte?
ccpiotr
Wysłany: 2010-02-23, 09:42 odp.
ma być po prostu ładne i nie kłucić sie z resztą no i najważniejsze - nie zjadać krewetek
może milonezja - ktos wie czy nie gustują przypadkiem w krewetkach ?
Pojemność:: 200l + 45l + 18,5l
Imię: Michał
Nazwisko: Polański Pomógł: 128 razy Wiek: 18 Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 1973 Skąd: Kraków - Swoszowice
Wysłany: 2010-02-25, 19:25