Co sądzicie o czymś takim ?
Podłoże:
Ziemia ogrodowa uniwersalna 10 l, torf 5 l i keramzyt
i do tego jeszcze węgiel aktywny tak mam w moim 25 litrowym akwa, a na to paro cm warstwa bardzo drobnego żwirku. I co mogę ci powiedzieć, wszystko ładnie rośnie, nawet w ogólnym mi tak nie rośnie jak w tym małym.
Ja mam samą ziemię ogrodową i wszystko ładnie i szybko rośnie.
Jestem całkiem zielona w tych sprawach więc spytam dla pewności: ta ziemia ogrodowa to taka zwykła co kupuje się ją w worku do sadzenia kwiatków doniczkowych? Czy ona nie brudzi wody?
Pojemność:: 112l
Imię: Paweł Pomógł: 68 razy Wiek: 27 Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1933 Skąd: Hajnówka
Wysłany: 2010-06-30, 12:02
Aneta_M napisał/a:
Aha, czyli przed włożeniem jej do akwarium nie trzeba jej nawet jakoś specjalnie płukać? Tylko wypac od razu z worka?
Nie specjalnie tylko wcale nie trzeba płukać, bo wypłucze się raczej to co dobre niż złe. Wsyp tak z 1,5 cm warstwę oczywiście tak z 2cm od szyby również, żeby ziemia nie dotykała szyby. I na to z 3-4 cm żwirku (wypłukanego).
Aha, czyli przed włożeniem jej do akwarium nie trzeba jej nawet jakoś specjalnie płukać? Tylko wypac od razu z worka?
Nie specjalnie tylko wcale nie trzeba płukać, bo wypłucze się raczej to co dobre niż złe. Wsyp tak z 1,5 cm warstwę oczywiście tak z 2cm od szyby również, żeby ziemia nie dotykała szyby. I na to z 3-4 cm żwirku (wypłukanego).
Ja mam samą ziemię ogrodową i wszystko ładnie i szybko rośnie.
Jestem całkiem zielona w tych sprawach więc spytam dla pewności: ta ziemia ogrodowa to taka zwykła co kupuje się ją w worku do sadzenia kwiatków doniczkowych? Czy ona nie brudzi wody?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum