bartekblu123
Imię: bartek
Wysłany: 2010-08-18, 16:47 dziwny mieczyk
czesc wszystkim przedchwilką przyjechałem z 3 mieczykami. 2samice i 1 samice.samica strasznie dziwnie sie zachowuje:(,bo gdy ją wpuscilem do akwa to zakopała sie pod zwirek.teraz plywa tylko obok tylniej szyby,i strasznie żadko plywa z innymi.mam 3 parki mieczykow a wszystkie normalnie plywaja tylko nie ona.:(:(:( pomożcie co jej moze byc
Może byc chora. Wstaw foto tej rybci jeśli możesz. W sklepie zachowywała sie normalnie? Może mieć jakieś pasożyty skórne... przypatrz się jej dokładnie.
bartekblu123
Wysłany: 2010-08-18, 17:00
tymczasowo niemam jak zobic zdjęcia niestety bo aparat sie zepsuł.ale w zoologu się normalnie zachowywała tak jak inne z resztą. kupilem ja w nowym sączu w sklepie PANDA.
Jeśli możesz przenieś ją do kwarantanny i obserwuj czy nie ma innych objawów.
bartekblu123
Wysłany: 2010-08-18, 17:09
ale jezeli będzie miala zdechnąc to i tak zdechnie,przepraszam ze tak mowie ale jestem początkujący i nieznam sie dokladnie na rybach. a moze ona tak sie zachowuje bo jest w nowym otoczeniu?
A no wiesz musi się przyzwyczaić, całkowicie zmieniły jej się warunki i parametry wody przede wszystkim, ja bym jej nie wyławiała do kwarantanny, być może za szybko ją wpuściłeś do akwarium i przeżywa szok.
A Twoje akwa nie jest za małe na mieczyki?
_________________ "Wyobraź sobie, że jesteś tak mały, tak naprawdę maleńki, że możesz wejść do swojego akwarium, by z bliska obserwować i osobiście odczuć efekty własnej konstrukcji."
bartekblu123
Wysłany: 2010-08-18, 17:21
ale ja ją wpuscilem tak jak trzeba czyli na 5 min z workiem do wody zeby temperatura sie ustabilizowała.a jezeli by ją wylowił do kwarantanny to by jeszcze większy tress przezywala, 2 razy w ten sam dzien bym jej wymieniał otoczenie .to troszke dziwne a ona nie jest taka pomaranczowa tylko taka bardzej wyblakła. czy to jest zwykly jej naturalny kolor czy jakas chora? oby nie
bartekblu123
Wysłany: 2010-08-18, 17:57