no i właśnie nie wiem czy jest to dobry zestaw i czy będzie spełniał swoją rolę
moje pytanko też się ma do podawania co2 do akwarium czy najlepiej robić to cały czas czy z przerwami i jak to powinno wyglądać przy akwarium 191 litrów jaka ilość bąbli na jaki czas proszę o dokładną odpowiedź bo jestem w tym zupełnie zielony a nie chciałbym zrobić coś złego szczególnie rybkom jak już będą
Pojemność:: 191
Imię: Arek Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 124 Skąd: Lwówek Śl.
Wysłany: 2008-06-02, 09:53
i takie natężenie przy mało wymagających roślinach powinno wystarczyć??
no bo powiem szczerze takie mam bo pokrywa na więcej nie pozwala anie chcem jej przerabiać
a tak btw to na ile przy takim użytkowaniu moja butla powinna wystarczyć chociaż nie będzie problem z jej nabijaniem ale w sumie nie chciałbym tego robić co tydzień
Imię: Arek Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 124 Skąd: Lwówek Śl.
Wysłany: 2008-06-03, 00:42
Raperzu napisał/a:
ale ma jedna wade CO2 ucieka przez szybko zlaczki dlatego postanowilem dozowac 24h/dobre
tego trochę nie rozumiem dozowałeś jakoś inaczej i ci co2 uciekało czy co czy może np na nocy zamykałeś zaworki i wtedy ci uciekało po prostu nie rozumiem twojego zagadnienia
Wysłany: 2008-06-03, 10:36
no tez tak w sumie myślałem ale wole bez elektrozawora bo to jednak taniej a może sobie zasuwać 24 godziny nabijanie butli i tak mam w cenie strasznie promocyjnej więc spoko luzik
_________________ Gość lorddino pozdrawia!!!!!
szalinski_2005
Pojemność:: 60 :(
Imię: Piotr Pomógł: 31 razy Wiek: 35 Dołączył: 06 Cze 2007 Posty: 733 Skąd: gorlice
Wysłany: 2008-06-03, 10:43
lorddino napisał/a:
a może sobie zasuwać 24 godziny
a tak z innej beczki sprawdzałeś ph wieczorem i rano bo czasem ph może się wahać i to bardzo dużo