Pojemność:: 216L, 2x60L 26L
Imię: Konrad Pomógł: 134 razy Wiek: 18 Dołączył: 19 Sty 2007 Posty: 1896 Skąd: Limanowa
Wysłany: 2008-09-14, 08:26
fajne akwaria. Największe wrazenie wywarł na mnie baniak wystawiony przez firmę Aqua-art. Szczególnie te Crystale. robertox23x, nie wiesz przypadkiem z jakiegoś źródła są te krewetki?
To wszystkie foty jakie zrobiłem - praktycznie wszystko co można było zobaczyć z akwarystyki jest na tych zdjęciach.
[ Dodano: 2008-09-14, 11:23 ]
Piwosz napisał/a:
fajne akwaria. Największe wrazenie wywarł na mnie baniak wystawiony przez firmę Aqua-art. Szczególnie te Crystale. robertox23x, nie wiesz przypadkiem z jakiegoś źródła są te krewetki?
Ja jestem amatorem - nie znam się na tych wszystkich rzeczach Także nie pytałem o źródło. Powiem tylko że na jednej z fotek widać białe krewetki z czerwonymi plamkami na skorupach - niesamowite wrażenie te krewetki sprawiały.
Co najbardziej mi się podobało to spora ilość małych (chyba 20l) baniaczków z profesjonalnym co2 - prześlicznie zrobionych, z mchami, krewetkami......
Jeśli chodzi ogólnie o wystawę to myślałem że więcej tego wszystkiego będzie - ale ogólnie miło spędzony dzień.
Pojemność:: 96
Imię: Jarek Pomógł: 19 razy Wiek: 21 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 524 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-14, 11:48
Tak szczerze mówiąc to niewiele akwari mi sie podobało Jestem troszkę zaskoczony. Może na żywo ładniej to wygldało, ale na naszym forum widziałem ładniejsze akwa
dokładnie jak napisał robertox23x, krewetkaria były niesamowite zresztą wszystkie małe zbiorniki tak do 20-40 litrów były niesamowite, z dużych akwarii wrażenie na mnie zrobiły trzy może cztery
robertox23x napisał/a:
eśli chodzi ogólnie o wystawę to myślałem że więcej tego wszystkiego będzie - ale ogólnie miło spędzony dzień.
w zeszłym roku byłem na Aqua Botanika w Chorzowie , i porównując obie imprezy to Wrocław był o niebo lepszy, dużo więcej akwarii i to naprawdę dopracowanych.