_________________ Pierwsze przykazanie akwarysty: Nie będziesz nigdy wierzył sprzedawcy z zoologa
Drugie przykazanie: Sprzedawca w zoologu dopiero zaczyna mówić prawdę,
jak skuma, ze sie znasz!
pozdrawiam
Link do encylkopedii mi nie działa
Sprzedawca z zoologa powiedział mi, że sum rekini rośnie do 15cm, a w Wikipedii: http://pl.wikipedia.org/wiki/Sum_rekini jest napisane że do 130cm Jestem początkująca i kupiłam trzy do 240 litrowego akwarium Na razie mają około 5cm. Jeżeli bym trzymała je same, to do jakiej wielkości w moim baniaczku nie będą się męczyły?
aidi
Pojemność:: 50l w przybliżeniu :/
Imię: Gosia Pomogła: 36 razy Wiek: 23 Dołączyła: 24 Mar 2007 Posty: 900 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-01-07, 08:56
Padawan, rośnie do 1,30m chociaż w niewoli z reguły do 0,5m i nazywa się pangą, przejdź się do sklepu rybnego i zobacz filet, to pokaże ci jej wielkość, mój kuzyn miał ją w 200l i rozwaliła mu akwarium (bo się spłoszyła)
_________________ Hotel Dla Zwierząt WESOŁA SFORA zaprasza gości w swoje progi
tel 508- 546-594 adres Gdańsk ul Otomińska 45C MAMY WOLNE MIEJSCA
Teraz już wiem jak duże mogą urosnąć Chodzi mi o to do ilu centymetrów mogę je trzymać a po przekroczeniu jakiej długości będę musiała niezwłocznie oddać. Jakiej wielkości był sum Twojego kuzyna? Btw, do tej pory lubiłam pangę, ale dzisiaj miałam ją na obiad i mi w gardle stawała
Uf, to do osiągnięcia 15 cm mam czas na załatwienie większego zbiornika. A czy Twój kuzyn miał w akwarium jakieś korzenie lub kamienie? Bo rozważam założenie dla nich osobnego zbiornika tylko ze żwirem i roślinami.
Pojemność:: 45
Imię: Oskar
Nazwisko: Świerczek
Wysłany: 2011-07-04, 18:41
ja mam 2 sumy rekinie w akwa 45L i sobie tam żyją dobrze jedzą czerwone larwy ochówek (mrożone oczywiście)(ale rozmrażam) i jedzą jak by były nie karmione
ja mam 2 sumy rekinie w akwa 45L i sobie tam żyją dobrze jedzą czerwone larwy ochówek (mrożone oczywiście)(ale rozmrażam) i jedzą jak by były nie karmione